Premostitev čez železnico je bila izvedena preko dveh provizorijev tipa »Mabey« dolžine 30 m, pri montaži je sodelovala Slovenska vojska.
Nadvoz v KM 669+007,50 proge Ljubljana–Sežana (nadvoz »regionalna«):
Objekt je integralen, brez dilatacij in ležišč. Statična razpona znašata 16,00 in 16,00 m, skupna statična dolžina pa tako 32,00 m. Lega vmesne podpore je pogojena s konfiguracijo postajnih tirov. Debelina znaša 70 cm. Krajna opornika sta oblikovana kot stene debeline 80 cm, z vzporednimi krili debeline 50 cm (konzolni del kril dolžine 2,00 oz. 3,00 m). V prečnem prerezu je prekladna konstrukcija oblikovana kot polna plošča debeline 80 cm s konzolama.
Pred samim začetkom gradnje nadvoza je bilo treba odstraniti – porušiti obstoječi nadvoz, ki ni omogočal razširitev postajnega dela Divača.
Deviacija »Kraška«:
Za dostop v mesto Divača je bilo treba pred porušitvijo obstoječega kamnitega dvoločnega mostu postaviti začasni provizorij. Uporabil se je enak tip provizorija kot na deviaciji »regionalna« dolžine 33 m, nanj pa je bilo treba namestiti konzole za začasno premostitev vodovoda in zagotoviti varen prehod pešcem z dvignjenim hodnikom.
ENP Divača:
ENP zajema več objektov:
- 110-kV stikališče
- Ploščad s transformatorjema
- Vključitev ENP v daljnovod
- Obnova in rekonstrukcija obstoječe zgradbe ENP
NADVOZ V KM 669+132,591 PROGE LJUBLJANA–SEŽANA (nadvoz »Kraška«):
Objekt je integralen, brez dilatacij in ležišč. Statična razpona znašata 22,82 in 20,88 m, skupna statična dolžina je 43,70 m. Lega vmesne podpore je pogojena s konfiguracijo postajnih tirov. Njena debelina znaša 60 cm, minimalna razdalja do osi tirov levo in desno od podpore pa tako znaša 3,20 m. Krajna opornika sta oblikovana kot stene debeline 80 cm s konzolnimi krili debeline 50 cm (razen enega daljšega krila, ki je vpeto tudi v temelj), nameščenimi vzporedno z objektom. V prečnem prerezu je prekladna konstrukcija oblikovana kot polna plošča debeline 105 cm z 2,0-m konzolama. Na delu objekta se vozišče zvezno razširi (začetek zavijalnega pasu na objektu) s 3,30 m na 3,68 m, kar je na konstrukciji rešeno s podaljšanjem desne konzole z 2,00 na 2,38 m. Prekladna konstrukcija je prednapeta z 10 kabli s prerezom 19´0,6".
PODVOZ V KM 14+361,76 PROGE DIVAČA–KOPER (podvoz »Brgod«):
Projektirani nadvoz bo služil izvennivojskemu križanju enotirne proge Divača–Koper s povezovalno cesto, ki omogoča dostop zaselka Brgo do lokalne ceste. Objekt je tako zasnovan kot zaprt armiranobetonski okvir, svetle razpetine 6,25 m. Debelina prekladne plošče znaša 55 cm, debelina sten, talne plošče in kril pa 50 cm.