Septembra 2019 smo predali v promet novo zgrajen podvoz v Poljčanah ter nadvoz v Brežnici.
Na odseku železniške proge Poljčane - Slovenska Bistrica gre predvsem za nadgradnjo. Glavni namen projekta je namreč dvig kategorije proge s C3 (20 t/os in 72 kN/m) na D4 (22,5 t/os in 80 kN/m) in s tem zagotavljanje interoperabilnosti proge, kakor tudi zagotavljanje varnosti in urejenosti železniškega prometa. Z izvedbo projekta je urejen lažji in varnejši dostop do prenovljenega perona za vse potnike na obeh postajah, tako v Poljčanah kot tudi v Slovenski Bistrici. V sklopu projekta sta na odseku urejena dva podhoda za potnike pod železniško progo na železniških postajah Poljčane in Slovenska Bistrica, prav tako, pa so bili ukinili trije nivojski prehodi čez železniško progo.
V sklopu projekta je Pomgrad prestavil cesto med Poljčanami in Slovensko Bistrico ter uredil izven nivojsko križanja z železniško progo - nadvoz Brežnica. Z nadvozom se je naselje Zgornja Brežnica navezalo na novo traso regionalne ceste. Nadvoz premosti dvotirno železniško progo Celje – Maribor, ki je tu speljana v nasipu višine cca 1,5 – 2,0 m ter potok Brežnica. Na zasnovo nosilne konstrukcije je vplivala predvsem specifična tehnologija gradnje premostitvenega objekta preko dvotirne elektrificirane proge, ostali dejavniki pri zasnovi konstrukcije so tipični za gradnjo nadvozov. Nadvoz v dolžino meri 92,50 metrov in ima 5 razponov.
Pomemben del projekta je tudi izgradnja podvoza in podhoda v Poljčanah, ki se nahaja v neposredni bližini železniške postaje. Podvoz je zasnovan kot škatlasta armiranobetonska konstrukcija, s fazno ločenima enotama za tir 1 in 2 ter tir 3. Podvoz železniške proge je zasnovan kot okvirna konstrukcija preko dveh polj, svetlih razpetin 7,50 + 4,50 metrov. Skupna dolžina podvoza, merjeno med zalednima stenama krajnih podpor, znaša 14,20 metrov. Podvoz je zaradi tehnologije gradnje razdeljen na dve enoti širine 9,10 in 10,25 metrov. Skupna širina podvoza znaša 19,35 metrov ter svetla višina 4,20 metrov. V podvozu se nahaja deniveliran hodnik za pešce, ki omogoča prehod pešcem pod železnico in hkrati dostop na peron. V ta namen so med obema prekladama na severni strani stopnice.
Največji izziv pri projektu nam je predstavljalo dejstvo, da je železniški promet vseskozi potekal, zaradi česar smo morali delo izvajati po kampadah, kjer smo zagotavljali vedno prevozne tire. Poleg tega smo morali vseskozi zagotavljati nemoten dostop preko lokalnih cest.