Konzorcij slovenskih podjetij je izvedel nadgradnjo in posodobitev železniške infrastrukture na glavni železniški progi št. 30 Zidani most – Šentilj – državna meja in je del proge Dunaj – Trst, ki je bila zgrajena pred 160 leti. Mariborski del projekta zajema izvedbo nadgradnje postaje Tezno, glavne postaje Maribor in odseka Maribor – Počehova.
Na odseku Zidani most – Maribor je proga dvotirna, od Maribora do državne meje pa enotirna. Glede na stare dokumente je bila prvotna proga enotirna in je bil drug tir predvidoma dograjen okrog leta 1870, ko je bil most preko reke Drave lesen in so ga leta 1866 nadomestili s prvim jeklenim mostom.
Projekt Postaja Maribor in odsek Maribor - Počehova leži v zelo zahtevnem okolju, tako geografsko kot urbanistično, saj je na začetku od mosta preko Drave locirana v nasipu, nato pa se na koncu, v smeri proti Pesnici vkoplje in je ozko omejena med hitro cesto Slivnica - Pesnica na eni strani in regionalno cesto na drugi strani. Železniška postaja Maribor ni imela glavnega prevoznega tira, kar je s križiščnimi in ločnimi kretnicami omejevalo hitrost vlakov na 35 km/h, v odklon pa na 20 km/h. Zato je bil namen nadgradnje zagotoviti kategorijo D4, s katero se je usposobila proga za hitrost 70 - 80 km/h, glede na vrsto vlaka in v odklon 50 km/h. Postaja Maribor je z obnovo pridobila dodaten peron, tako ima zdaj tri. S podaljšanjem podhoda so tako omogočili potnikom vstop na postajo tudi iz strani Melja. Dostop na perone je sedaj mogoč z dvigali, potnikom pa so na voljo tudi tekoče stopnice.
Pomgradov obseg del na projektu obsega kar 11 objektov:
- Nadstreški na peronih in podaljšanje podhoda v km 593+950
- Podvoz za Meljsko cesto v km 593 + 800
- Prepust (most) čez Počehovski potok v km 594+589
- Podporni zid od km 593+378 do km 593+715
- Podporni zid levo in desno 593_820 do 593_860
- Oporni zid levo 594_492 do 594_950, ki je zajemal izdelavo kamnite zložbe stene v dolžini 300 m , ter sanacijo zidu v dolžini 170 m
- Oporni zid desno 594_580 do 595_034, ki je zajemal pilotno steno fi 100 višin 14 do 17 m v dolžini 400 m ter sanacijo kamnitega zidu v dolžini 130m
- Jeklena konstrukcija nadstreška
- Načrt aktivne protihrupne zaščite PHO1
- Prepust 595+268
- Prepust 595+414
Posebnost pri izvedbi tega projekta je bila, sama faznost izvedbe, ki so bile razdeljene na 9 delov. Sklop projekta nadgradnja železniške proge Maribor - Šentilj se je začel januarja 2019, projekt pa je bil v celoti zaključen septembra 2020.