Na odsekih AC A1, A5, Šentilj-Dragučova-Lenart izvajamo preplastitev v skupni dolžini 11.831 m.
Predvideni ukrepi preplastitve voziščne konstrukcije zajemajo izvedbo lokalnih sanacij (rezkanje asfaltnih plasti in vgradnja nosilne asfaltne plasti do obstoječe nivelete), na območju slabih strukturnih kapacitet voziščne konstrukcije izvedbo globinskih sanacij, vgradnjo asfaltnih zmesi v območju večjih neravnin v smislu izravnav, ter kot že omenjeno nadgradnjo obstoječega vozišča.
Izvede se nezelena izvedba srednjega ločilnega pasu. Obstoječa JVO se demontira, izvede se odkop zatravljene bankine ter izkop nevezane nosilne plasti. Nasutje nove plasti tamponskega drobljenca se izvede do višine nivelete vezne plasti nadgradnje, nakar se ločilni pas asfaltira. Vgradi se nova jeklena varnostna ograja. Ob nosilnih stebrih nadvozov, ki prečkajo avtocesto se na armiranobetonskem temelju vgradi betonska varnostna ograja.
Z namenom zagotavljanja najvišje kakovosti vgrajevanja asfaltnih zmesi smo na omenjenem objektu prvič uporabili več novih tehnologij pri sami vgradnji. Vsled, že več let uporabljeni, tehnologiji vgradnje z Big Multiplex ski, je v mesecu septembru prvič implementiran sistem RoadScan.