Rekonstrukcija zajema popolno odstranitev ter vgradnjo nove posteljice, tampona in asfaltne plasti obstoječe ceste in kolesarke ter je predvidena v 2 fazah in sicer:
- 1. faza - izvedba kolesarske povezave z vsemi potrebnimi širitvami ceste in objektov;
- 2. faza - izvedba rekonstrukcije preostalega dela regionalne ceste in dokončanjem preostalih del.
Glede na plansko dobo ceste in prometne obremenitve se bo vgradila nova voziščna konstrukcija. Obstoječi geometrijski in tehnični elementi ceste niso ustrezni (cesta je zgrajena brez prehodnic), tako da je predvidena nova os ceste, ki od obstoječe odstopa tudi do 6 m. Na celotni trasi so predvidene nove površine za pešce in kolesarje, ki so zaradi prostorskih pogojev locirane na desni strani ceste.
V sklopu projektne dokumentacije so zagotovljene kontinuirane površine za pešce in kolesarje vzdolž celotnega odseka.
Zaradi predvidenih širitev cestnega koridorja in spremljajočih površin bo potrebno širiti prepuste in mostove na trasi (skupaj 5), prav tako se zaradi gradnje površin za pešce in kolesarje na določenem delu izvede oporni zid, prestavijo oz. ukinejo se nekatera avtobusna postajališča ter se na območju vstopov v naselja uvedejo ukrepi za umirjanje prometa.
V sklopu projekta je predvidena tudi rušitev dotrajane lesene brvi v km 2+740, ki poteka vzporedno z mostom M1.