Sredi avgusta 2019 smo zaključili z deli sanacije vozišča Ožbalt – Zgornja Kapla. Dela smo izvajali kot investicijska vzdrževalna dela v javno korist, za kar ni bilo potrebno gradbeno dovoljenje. V okviru sanacije smo odstranili obstoječi asfalt in bankine ter spodnje nevezane nosilne plasti, ki so bile debele 55 cm. Vgradili smo 35 cm debel gramozni in 20 cm debel tamponski material za nevezano nosilno plast, nosilno plast bituminizirane zmesi AC 22 base B 50/70 A4 v debelini 7 cm ter obrabno in zaporno plast bituminizirane zmesi AC 11 surf B 70/100 A4 Z2 v debelini 4 cm. Izdelali smo tudi bankine v dolžini 15.700 m ter postavili jekleno varnostno ograjo v dolžini 1.90 m. Poleg glavnih obsegov del smo izvedli tudi kamnite zložbe, sčistili odvodne jarke, cevne prepuste, postavili cestne smernike ter izvedli drenažo.
Z izvajanjem smo začeli v začetku novembra 2018. Naš podizvajalec KUSTER je po podizvajalski pogodbi izvajal gradbena dela pri zamenjavi spodnjega ustroja vozišča, asfalte je vgrajevala naša asfalterska skupina, postavitev jeklenih varnostnih ograj pa je izvedlo podjetje KVEDER. Obstoječe stanje vozišča je bilo izjemno dotrajano. Razširili smo ga za cca. 50 cm, obstoječe elemente odvodnjavanja pa smo prilagodili na novo niveleto vozišča. Skupna dolžina saniranega vozišča je bila 7.850 m.
»Za faznost izvedbe del in ureditev cestnega prometa med izvedbo del smo izdelali Elaborat začasne prometne ureditve. Popolnih zapor na vseh predvidenih območjih nismo smeli izvajati sočasno, temveč zaporedno. Ko smo z deli zaključili na enem območju, smo popolno zaporo preselili na naslednje območje. Zaradi ozke obstoječe širine vozišča (4,00 – 4,50 m) smo popolno zaporo izvajali 24 ur dnevno.«, je povedal Denis Vereš, vodja gradbišča, in dodal, da so morali zagotoviti prevoznost ceste s sprotnim navozom materiala in dodatnim utrjevanjem, kar je zahtevalo dobro organizacijo dela. Poleg tega so morala imeti v vsakem trenutku omogočen dostop intervencijska vozila.