Z deli, na projektu ureditve Koroške ceste in Glavnega trga v Mariboru, smo pričeli v novembru 2019 in jih zaključili v maju 2020. Dela so obsegala ureditev Koroške ceste in Glavnega trga z vso infrastrukturo; vodo, plinom, elektro vodi, telekomunikacijami, fekalno in meteorno kanalizacijo ter javno razsvetljavo.
Celotno območje je urejeno tako, da imajo pešci in kolesarji prednost pred motornimi vozili, kar ureja ustrezna prometna signalizacija, na odseku pa ni označenih prehodov za pešce in kolesarje. Na območju Koroške ceste je urejen dvosmerni promet mestnih avtobusov in vozil lokalnega prometa ter dostave in intervencijskih služb, velja pa tudi hitrostna omejitev 20 km/h. Vse tlakovane površine so izvedene v istem nivoju, zato je izboljšano območje skupnega prometa z urejenim kolesarskim prometom.
Območje urejanja je opremljeno s poenoteno urbano opremo, ki vključuje svetilke, klopi in druga sedala, koše za smeti in stojala za kolesa v nevtralnih barvah in iz trajnih materialov. Ker celotna lokacija prenove spada pod spomeniško zaščiteno območje, smo za tlakovanje voznih in pohodnih površin pri izvedbi uporabljali avtohtoni naravni kamen granodiorit, bolje poznan kot Pohorski tonalit. V teksturi ta namreč upošteva zgodovinski karakter mestnega jedra. Posebnost projekta je tudi izdelava vodometa v obliki podzemnega armiranobetonskega objekta z vgrajenimi inštalacijami in tehnološkimi napravami.
Pri izvedbi projekta je svojevrsten izziv predstavljala velika gostota in prepletenost obstoječih komunalnih vodov, ki so ovirali izvedbo zemeljskih del in novih komunalnih vodov. Ves čas gradnje na območju gradbišča smo skrbeli tudi za ustrezne koridorje za pešce in kolesarje in jim tako omogočali varen prehod.