Zaključena izgradnja podvoza: Izvennivojskega križanja pod železniškimi tiri
Svečano odprli enega najzahtevnejših delov v sklopu elektrifikacije in rekonstrukcije železniške proge Pragersko-Hodoš.
V sklopu enega največjih infrastrukturnih projektov na področju železniškega prometa v Sloveniji, to je elektrifikacije in rekonstrukcije železniške proge od Pragerskega do Hodoša, smo danes na območju mesta Murska Sobota dokončali in svečano odprli izgradnjo izvennivojskega križanja pod železniškimi tiri. Ta z integriranima križiščema premošča AB keson s cestiščem, v skupni dolžini 258m.
Dela, ki smo jih izvedli v podjetju SGP Pomgrad na območju podvoza so zajemala izvedbo podvoza, novogradnjo regionalnih cest s kesonom, izvedbo črpališča podvoza s tlačnim vodom in izvedbo vodovodne, plinovodne, elektro, TK in CATV infrastrukture.
Vodja projekta v SGP POMGRAD, dipl.inž.grad. Jože Trstenjak je ob današnji otvoritvi med drugim izpostavil, da znaša skupna površina podvoza okrog 8000 m2. »Gradnja je bila zahtevna predvsem zato, ker je potekala znotraj urbanega območja in ob bližini drugih že obstoječih objektov in pokopališča. Zaradi tega so bila potrebna tudi nekatera rušitvena dela in prestavitve komunalnih in energetskih vodov, izvedba obvozne ceste, varovanje in tesnjenje gradbene jame s posebnimi utrjevalnimi piloti ter izvedba del pod nivojem podtalnice. Vendar je to danes za SGP Pomgrad, ob uspešnem zaključku del, postal pomemben referenčni projekt,« je ob otvoritvi podvoza še omenil vodja projekta Jože Trstenjak.